- Konstantinovy Lázně
-
Konstantinovy Lázně
-
- Volný čas
-
Volný čas
-
- Léčba
-
Léčba
-
- Wellnesscentrum
-
Wellnesscentrum
-
- Ubytování
-
Ubytování
-
- Konference
-
Konference
-
- Gastro
-
Gastro
-
- Pobyty a ceny
-
Pobyty a ceny
-
- Léčba
- Jak na léčení
Jak na léčení
-
Na léčení vedou 3 cesty
-
Přímá reverzace
V případě, že zdravotní pojišťovna neschválí “Návrh na lázeňskou péči”, nebo pokud si klient nepřeje absolvovat proces schvalování “Návrhu”, může si rezervovat a uhradit léčebný pobyt přímo. Výhody:
- Stravování Komfort
- Ubytování dle vlastní volby
- Není potřeba doporučení odborného lékaře
- Odpadá proces schvalování “Návrhu” pojišťovnou
-
Z nemocnice
- Časná rehabilitace pacienta po srdečních, cévních, ortopedických a neurochirurgických operacích.
- Navazuje přímo na pobyt v nemocnici a zahajuje se překladem tzv. z lůžka na lůžko, převážně 5. až 14. den po operaci.
- Schválení návrhu na lázeňskou péči vyřizuje nemocnice během hospitalizace klienta.
- Jedná se o časnou formu rehabilitace, která je vždy plně hrazena zdravotní pojišťovnou.
-
1. Navštivte lékaře
Navštivte svého praktického lékaře nebo specialistu.
-
2. Lékař vypíše „Návrh“
Praktický lékař nebo specialista vypíše formulář „Návrh na lázeňskou péči“ a navrhne délku a typ lázeňské péče:
Komplexní lázeňská léče
Komplexní lázeňská léče
- navazuje na lůžkovou péči nebo specializovanou ambulantní zdravotní péči
- je zaměřena na doléčení a minimalizaci rizik invalidity a nesoběstačnosti
Příspěvková lázeňská péče
Příspěvková lázeňská péče
- je navržena nejsou-li splněny podmínky pro komplexní lázeňskou péči
- je určena předevšim pacientům s chronickými onemocněními
-
3. Zvolte místo léčby
Součástí formuláře je i volba místa léčby. Místo si můžete určit sami, tím že jej necháte vyplnit na 1. místo “Návrhu”.
Zvolené lázeňské zařízení musí splňovat tyto podmínky:
- poskytovat léčbu předepsané indikace
- mít smlouvu s pojišťovnou klienta
-
4. Pojišťovna posoudí „Návrh“
“Návrh na lázeňskou péči” posoudí revizní lékař zdravotní pojišťovny.
-
5. Pojišťovna odešle vyjádření
Vyjádření pojišťovny bude klientovi doručeno:
Schválený „Návrh“ komplexní lázeňské péče
>Schválený „Návrh“ komplexní lázeňské péče
- zaslán do lázeňského zařízeni uvedeného na 1. místě
- mají-li lázně č.1 volný termín, potvrdí rezervaci do 5 dnů před nástupem
- pokud lázně č.1 volný termín nemají, přepošlou “Návrh” lázním uvedeným na 2. místě atd.
- v případě, že ani 3. lázně v pořadí nemají volné místo, odešlou návrh zpět pojišťovně
Schválený „Návrh“ příspěvkové lázeňské péče
Schválený „Návrh“ příspěvkové lázeňské péče
- zaslán přímo pacientovi
- pacient kontaktuje sám zvolené lázeňské zařízení
Zamítnutý návrh
Zamítnutý návrh
- klienta informuje přímo pojišťovna
- klient si může rezervovat léčebný pobyt sám - jako „samoplátce“
-
6. Nástup k pobytu
Klient zahájí lázeňský pobyt obvykle
- komplexní péče: do 3 měsíců od vystavení “Návrhu”
- příspěvková péče: do 6 měsíců od vystavení “Návrhu”
Máte rezervaci?
Máte rezervaci?
Co vzít s sebou
- Občanský průkaz nebo pas.
- Pravidelně užívané léky na celou dobu lázeňského pobytu.
- Oblečení vhodné na cvičení včetně obuvi do tělocvičny, na venkovní terénní léčbu a plavky.
- Hradí-li Váši léčbu pojišťovna: průkaz pojišťovny a dokument předvolání pacienta.
- Je-li součástí pobytu konzultace s lékařem: zprávu a výsledky z posledních lékařských vyšetření.